Overslaan naar inhoud

Kies uit 8 thematafels bij Fruitsnacks

Aan de kalender toevoegen:

Kies uit 8 thematafels bij Fruitsnacks


Wie

Ondernemende mensen die van mens tot mens netwerken, joviaal en no-nonsense


Filosofie

Gunnen & Geven: anderen met de beste intenties vooruit willen helpen


Over Fruitsnacks

In 20 jaar van 0 naar 10 000 fruitmanden per week, geleverd bij bedrijven. Fruit als gezond tussendoortje op de werkvloer. 


Getuigenis​

Ondernemers delen ervaringen en connecteren. 
Geven en gunnen is de juiste missie en visie voor de netwerkevents van
netwerkers.be. Het event op de site van B-mine gisteren was tot in de puntjes georganiseerd. Toplocatie en catering, leerrijke onderwerpen en enthousiaste deelnemers. De getuigenis van Erendiz doet je beseffen welke offers onze grootouders hebben gebracht om hun kinderen en kleinkinderen een toekomst te geven. 
Ik kijk uit naar het volgende event in het mooie Haspengouw, bij Fruitsnacks. 

Gert Mignolet, UCLL

Programma

Voorprogramma, voor wie er dan al wil bij zijn:

18u00 al welkom
18u15 start rondleiding: duurzaamheid, nieuwbouw, slaapplaatsen seizoenarbeiders, teelt, sorteren en bewaren

Start themarondes:

19u30 8 thematafels met diner (3 rondes van telkens 40 minuten met nieuwe gesprekspartners)

21u30 napraten

22u00 einde van één van de meest joviale en no-nonsense netwerkevents van het jaar 


Goed om weten.

Je kan perfect aansluiten vanaf 19u30. 


8 thema's

Er zijn 8 thema's om uit te kiezen (bij inschrijving geef je aan welke 3 thema's). Maximum 12 deelnemers per thema. Snel inschrijven = zeker zijn.


  1. Overnamestrategie: hoe pak je familie-opvolging aan? (Roel Paesmans, Fruitsnacks) 
  2. Van werk-nemer naar mens-gever". Waarmee ik bedoel dat de term werknemer net covert wat we niet zoeken. Wat we wel zoeken zijn mensen die in de bedrijfsomgeving bereid zijn om, gelukkig worden van te "geven" : inspanningen, ideeën, vriendschap, erkenning, .... (Bernard Hallemans, sabbatical, voorheen Aperam)
  3. Personal branding is fun: waarom humor zuurstof geeft aan relaties (Stijn Van Der MeulenNetwerkers)
  4. 4.1 Van de druif naar een mooi afgewerkt product: wijn lokaal verkopen OF 4.2. Voeding verkopen aan retail: van toegevoegde waarde zijn als serviceprovider ipv handelaar (Yves Cuvelier, Cuvelier Fruit en Domein Cuvelier) Een subthema geldt als één thema van de drie thema's die jij kiest. 
  5. Sales in België, Luxemburg en Duitsland (Doménica van Hees, Fruitsnacks) 
  6. AI voor uw concrete business processen (Brent Swinnen, Wonka AI)
  7. Ondernemen is een hindernissenparcours: hoe de werking en cijfers van uw bedrijf verbeteren (Leen Velkeneers en Kristien Treunen, Resolide)
  8. Strategie en marketing (Wim PelgrimsMatcher Jobs)

Culinaire verwennerij 
De 6 werken van chef Steven Segers en wijnen Domein Cuvelier

Betaal per keer of met een voordeelbundel
Inschrijven kan tot het volzet is. Kom goedkoper dankzij de voordeelbundel (onbeperkt geldig)