Overslaan naar inhoud

XTRAt!me by KMOinsider & Netwerkers.be

Ontbijt, debat, lunch en 30 thematafels in Antwerp Expo

Aan de kalender toevoegen:
aerial photography of gray concrete roads

XTRAt!me by KMOinsider & Netwerkers.be!

14, 15 en 16 oktober 2025, Antwerp Expo


In samenwerking met KMOinsider

Naar jaarlijkse gewoonte opent KMOinsider de beurs met het Business@Breakfast en een thematisch paneldebat. De allereerste netwerkopportuniteit om de 3-daagse mee te starten. Bent u erbij?


Sluit aan om 10u meteen bij de opening van de beurs en geniet van een lekker ontbijt voor we van start gaan met een boeiend debat rond topics heet van de naald.

Agenda

30 Thema's

Ontdek een unieke netwerkomgeving met 30 thematafels, elk geleid door een deskundige moderator, waar 150 deelnemers de kans krijgen om waardevolle connecties te maken en kennis uit te wisselen.


Dit dynamische netwerkevenement in Antwerpen biedt een enorm brede gelegenheid om je in een inspirerende setting te verdiepen in 3 thema's, te netwerken en samen te groeien.

Interesse om je expertise te delen? Dien als moderator en jouw interessante thema in via de onderstaande link en inspireer een levendige discussie.

Wil je ook tafelmoderator zijn en je eigen thematafel modereren?

30 Thema's

Moderatoren blijven zitten. Deelnemers schuiven door. Waar deelnemers zitten, is een week vooraf zichtbaar. Zo zie je ook wie al je tafelgenoten zijn, met hun gegevens die in het profiel zijn ingevuld. De moderator contacteert u vooraf om te weten welke uw vragen en motieven zijn. Die contactname vooraf maakt de gesprekken beter. In totaal zijn er zo 30 thema's om er als netwerker 3 uit te kiezen.

#

Thema

Moderator

#1

Personal branding is fun

Stijn Van Der Meulen, oprichter Netwerkers

#1

Finance

Moderator Gezocht

#2

Sales

Michael Humblet, School of Sales

#3

Marketing

Moderator Gezocht

#4

Betere klanten

Moderator Gezocht

#5

Hoe groei je naar 25 medewerkers

Moderator Gezocht

#6

Sterke medewerkers aantrekken

Moderator Gezocht

#7

Dankzij technologie (ERP & AI) efficiënter werken

Moderator Gezocht

#8

Echte veiligheid op het werk

Ibrahim Akdogan, AS Training

#9

Video en events

Tom Lauwers en Wim Dekoning, Tom's Cabin

#10

Supply chain

Moderator Gezocht

#11

Moeilijke gesprekken voeren met medewerkers

Sven De Paepe, Sharpen

#12

Intellectuele eigendom

Danielle Peenen, Danielle Peenen Intellectual Property

#13

Concept van kwaliteitsborging' voor maakbedrijven van 10 tot 100 medewerkers

Bart Hoornaert, Lumeron

#14

Datagedreven organisaties

Gianni De Gaspari, Insightdata

Klik voor meer thema's

Wat dit concept er doet uitspringen

Voorbereiding op maat

Vooraf kregen we een overzicht van de contacten die voor ons gematcht waren, inclusief de namen van de mensen die dezelfde tafelonderwerpen hadden gekozen.

Goesting en energie

er plaatse spatte de energie ervan af! Expertise uitwisselen, verhalen delen – zowel professioneel als uit het dagelijkse leven – zorgde voor een inspirerende sfeer

3 thema's naar keuze

in één event veel concrete tips, waardevolle inzichten en uitgediepte relaties. Er wordt na het panelgesprek gedurende 3u kwalitatief genetwerkt rond 3 thema's die jij kiest. 

De tafelmoderator

De tafelmoderator contacteert u vooraf. Die begeleiding en matching maakte al voor duizenden deelnemers van de netwerkevenementen bij Netwerkers het verschil.

Na het netwerken

Na het netwerkevenement ben je welkom op ons KMO BUSINESS VILLAGE, stand 4152 in Hall 4, of bezoek je aanvullend ook andere standen van de Transport & Logistics beurs.

Voor wie

Dit netwerkevent met 150 directeurs, ondernemers, sales en business developers is heel laagdrempelig. Want jij kiest vooraf met wie je spreekt en over welke thema’s.

Persoonlijke matching

Dit maakt het mogelijk om al op voorhand virtueel te connecteren via LinkedIn en een mooi beeld te krijgen van de matching by Stijn.

A crowd of people standing around each other
De deelnemerslijst

Een week vooraf krijg je een lijst van zowel de 150 deelnemers als uw tafelgenoten, met hun activiteiten, LinkedInprofiel en contactgegevens.

a wooden table topped with eggs and bread
Ontbijtbuffet (10u)

Koffiekoeken           

Vers gebakken broodassortiment rustique

Zoet beleg excellence | diverse soorten

Kwaliteitscharcuterie

Granola | Griekse yoghurt

Vers gesneden fruitsalade

Freshly baked bread slices sit ready to be enjoyed.
Broodjeslunch (12u)

Bagnat | kipcurry | appel | salade

Mini ciabatta | brie | appel | luikse siroop | walnoten | rucola

Mini ciabatta | gerookte zalm | kruidenkaas | dille

Focaccia | mozarella | groene pesto | tomaat | rucola

Mini sandwich | preparé | augurk | gedroogde ui | martino | salade

Wrap gezond

Dagverse soep | Keuze van de chef

Geserveerd met bijhorende toppings

bar signage
Dranken ontbijt + lunch

Koffie / thee

Sinaasappelsap (ontbijt)

Spa Reine

Spa Barisart

Pepsi (lunch)

Pepsi Max (lunch)

Tijdslijn

  • Entree via Ingang 3: al welkom vanaf 09u45
  • Business@Breakfast, vlak voor het Presentation Theatre Hall 4/5 : 10u tot 10u30
  • Onthaal: 10u35u welkomstwoord en start paneldebat over HR-gamechangers tot 12u
  • Business @Lunch, 12u tot 12u45
  • Uitleg over de tafels 12u45 tot 12u50
  • Xtrat!me netwerk event met 30 thematafels
    • Tafelronde 1: 12u50 tot 13u30 (40 minuten)
    • Tafelronde 2: 13u35 tot 14u15 (40 minuten)
    • Tafelronde 3: 14u20 uur tot 15u (40 minuten)

Na het netwerk event kan je de 300 standhouders bezoeken van de Transport & Logistics beurs. 

Persoonlijke matching
De tafelmoderator contacteert u vooraf. Die begeleiding en matching maakte al voor duizenden deelnemers van de netwerkevenementen bij Netwerkers het verschil. Een week vooraf krijg je een lijst van zowel de 150 deelnemers als uw tafelgenoten, met hun activiteiten, LinkedInprofiel en contactgegevens. 


Inschrijven

Profiteer van early bird tarief. Inschrijven kan tot het volzet is:

Interesse als Tafelmoderator    Single Ticket   Duo Ticket

Na inschrijving krijg je direct in je mailbox bevestiging van deelname en de factuur voor de boekhouding. Niet gekregen? Hulp bij inschrijving? Keuze van thema's? Mail naar stijn@netwerke​​rs.be